teleporadaDrodzy Pacjenci,

pandemia koronawirusa to dla nas wszystkich nadzwyczajna sytuacja, która często budzi obawy, niepewność i stres. Najbliższe miesiące będą dla nas wszystkich bardzo trudne.

Jednak naszym priorytetem jest zapewnienie Państwu dostępu do usług medycznych przy zachowaniu największego bezpieczeństwa, uwzględniając obecne potrzeby i preferencje. W związku z tym, od 25.03 uruchamiamy telemedycynę dla osób, które są już Pacjentami JOPA Clinic. Jednocześnie informujemy, że zaplanowane wizyty odbywają się terminowo. Pacjenci, którzy chcą zarejestrować się na wizytę stacjonarną w JOPA Clinic, tak jak do tej pory powinni skontaktować się z rejestracją w celu umówienie dogodnego terminu.

Pacjenci, którzy kontynuują leczenie w naszej placówce będą mogli tymczasowo skorzystać z możliwości konsultacji lekarskiej poprzez teleporadę. W praktyce wygląda to tak, że o umówionej godzinie lekarz skontaktuje się z Pacjentem i podczas rozmowy telefonicznej w zależności od potrzeb udzieli porady, wystawi e-receptę, e-zwolnienie lub skierowanie na badania.

Warunki prowadzenia konsultacji telefonicznych oraz rejestracja odbywają się poprzez kontakt telefoniczny po numerami 600 200 090 oraz 600 100 936.

Oczywiście w przypadku Pacjentów, którzy wymagają bezpośredniego kontaktu z lekarzem w celu wykonanie np. USG oraz Pacjentów, którzy przybywają do JOPA Clinic po raz pierwszy konieczne jest zarejestrowanie się na wizytę w placówce.

Pragniemy Was zapewnić, że na bieżąco aktualizujemy doniesienia dotyczące koronawirusa. Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne środki ostrożności i bezpieczeństwa, tak aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa, m.in.:

  1. Każdy Pacjent ma obowiązek dezynfekować ręce przy wejściu do naszej placówki.
  2. Personal monitoruje temperaturę ciała każdego Pacjenta.
  3. Prosimy Pacjentów o przybywanie na umówioną wizytę max.10 min przed ustaloną godziną, bez osób towarzyszących.
  4. Zalecamy utrzymywanie bezpiecznej odległość między Pacjentami, większej niż 1 m.
  5. Rekomendujemy regulowanie należności kartą płatniczą.
  6. Przeprowadzamy dezynfekcję w gabinetach lekarskich i fizjoterapeutycznych oraz każdej przestrzeni w JOPA Clinic. 

Zgodnie  z misją, którą od początki realizujemy jesteśmy dla Ciebie i Twojej Rodziny, zatem ogromnie zależy nam na zdrowiu i bezpieczeństwie naszych Pracowników, Pacjentów i Waszych najbliższych.  Prosimy - nie zapominajcie o najprostszych kwestiach:

  • pamiętajcie o zasadach higieny – myjcie ręce tak często, jak to możliwe,
  • korzystajcie ze środków do dezynfekcji,
  • dbajcie o odpowiednią ilość snu i pełnowartościową dietę,
  • bądźcie aktywni fizycznie,
  • dbajcie o spokój ducha i pozytywne nastawienie. 

Zespół JOPA Clinic


Nasza strona www używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza zgodę na ich użycie.